© 2017 APL

Mediální partner:

 

V letech 2009–2016 jsme byli pořadateli a garanty prestižní mezinárodní výstavy lodí a lodního příslušenství v České republice - výstavy LODĚ NA VODĚ ►.

V roce 2017 pořádání výstavy převzala firma ABF.

Naše cíle

 

  • Účast na tvorbě technických předpisů souvisejících s provozem rekreačních lodí.

  • Jednotné zastupování zájmů svých členů vůči státním orgánům.

  • Vyvíjení aktivity směřující k zlepšení informovanosti v oblasti legislativy.

  • Spolupráce při organizování výstav a rozšiřování trhu rekreačních lodí.

  • Zlepšování obchodních vztahů mezi členy.

Činnost

 

  • Máme velmi dobré kontakty na příslušné úřady v rámci tvorby příslušné legislativy.

  • Aktivně se účastníme jednání a důrazně hájíme zájmy našich členů.

  • Spoluvytváříme budoucnost byznysu souvisejícího s provozem plavidel.

  • Máme bohaté tuzemské a hlavně zahraniční zkušenosti.

  • Jsme pořadatelé NEJvětší a NEJlepší výstavy Lodě na vodě od roku 2009.

  • Pořádáme setkání a besedy se zajímavými lidmi z oboru.

  • Pořádáme školení a semináře.

  • Máme obrovský potenciál.

Garance od členů APL

 

APL ustanovuje pro své členy standardy, které mají vám, uživatelům jachet, zajistit co nejjednodušší přístup k lodním aktivitám. Mezi základními standardy patří práva klienta našich firem. Můžete očekávat, že se budeme snažit vyjít vám co nejvíce vstříc a oceníme, jestliže nás upozorníte na veškeré nedostatky a nedorozumění. Naším cílem je plně uspokojit vaše požadavky týkající se oblasti rekreačního sportu.

 

Zaručujeme Vám následující práva:

 

Při prodeji

 

  • Přítomnost plně informovaného prodejce.

  • Veškerá inzerce a reklamní materiály jsou pravdivé a aktuální.

  • Právo k písemnému uvedení veškerých detailů týkajících se prodeje.

  • Vysvětlení k řádnému používání a obsluze výrobků.

  • Výrobky jsou před prodejem řádně prohlédnuty, zkontrolovány a otestovány.

  • Předání výrobku v domluveném termínu.

  • Vysvětlení veškerých požadavků týkajících se údržby daného výrobku.

  • Vysvětlení a písemné kopie veškerých záruk na výrobky a jejich komponenty.

 

Při servisu

 

  • Vysvětlení plánu údržby/oprav včetně předpokládané doby a ceny.

  • Detailní seznam veškerých nákladů spolu s jejich vysvětlením.

  • Odsouhlasení veškerých změn v ceně oprav a dodatečných nákladů.

  • Údržba/oprava bude provedena řádně kvalifikovanou osobou.

  • Údržba/oprava bude provedena ve stanoveném termínu.

  • Včasné upozornění na změnu stanoveného termínu, jestliže je prodlení způsobeno nepředpokládanou opravou.

  • Prohlídka vyměněných/poškozených částí při předání faktury za provedenou práci.

 

Při obsluze

 

  • Férové, otevřené a uctivé jednání bez předsudků.

  • Slušnou, profesionální a přesnou odpověď na otázky týkající se daného výrobku nebo požadavku.

  • Zachování důvěrnosti při jednání se zákazníkem.

  • Jestliže nesplníme vaše očekávání, můžete se obrátit přímo na naši dozorčí radu.

APL - ASOCIACE LODNÍHO PRŮMYSLU

 

Neziskové, otevřené sdružení zástupců firem zabývajících se výrobou a prodejem lodí a lodního příslušenství, jehož hlavním cílem je liberalizace plavby na vodních plochách a řekách v České republice a podpora všech obchodních aktivit s tím spojených.